Lehet itt kipróbálás nélkül szidni az Apple telefonját, a barikádon túlról magyarázni, hogy az miért szar, miért túlárazott divatcsicsa, mindez azonban elveszti súlyát, ha megnézzük, hogy mennyire elégedettek a tulajdonosok az egyes mobilmárkákkal.

A JD Power felmérése szerint az iPhone a hétköznapi felhasználók és az üzleti júzerek közt is messze a legkedveltebb mobil, az akkumulátorteljesítményt leszámítva minden kategóriában maximális pontszámot kapott.

Összesítettben a magánfelhasználók 811 pontot adtak a készüléknek, míg az LG 776-ot, a BlackBerry 759-et kapott. Akik üzleti célra használják a mobilt, azok 803 pontot adtak az iPhone-nak, második a BlackBerry lett 724 ponttal.

Még látványosabb a különbség, ha megnézzük ezt a táblázatot:

Jól látszik az iPhone dominanciája, ami egy kivételével (akkuidő) minden kategóriában maximális pontszámot kapott, így a vásárlók díjazták az összbenyomást, a használhatóságot, az operációs rendszert, a képességeket és a dizájnt. Az iPhone tehát a vizsgált tételek 83 százalékában kapta meg az elérhető legtöbbet, az öt pöttyöt.

A mezőny többi része, a vizsgált hat mobil csak egyetlen egyszer ért el maximális pontszámot: az LG esetében, az akkuteljesítményt vizsgálva. 36 vizsgálat, 1 ötpöttyös eredmény, az bizony 2,7 százalékos arány.

Ebből tehát logikusan következik, hogy az iPhone 30,74-szer jobb mobil, mint a teljes mezőny együttvéve.

Ez tény.

Bebizonyították.