Történelmi jelentőségű nap a mai: az Appleblog Magyarországon elsőként összefog két másik ismert bloggal, az Addict-tal és a Plastikkal, hogy közösen értékesítve reklámfelületeinket még magasabb színvonalon üzemelhessünk tovább.

Eredeti hirdetési modellünk beváltotta a hozzá fűzött reményeket: számos jelentkező akadt, nagyrészt az egész meghirdetett időszakra sikerült értékesítenünk a felületünket, ami mindeniknek a hasznára vált: a hirdetőknek, mert biztosak lehettek abban, hogy reklámjuk jó helyre került, és az olvasóknak is, mert a pénzért dolgozó blogger lelkesebb blogger. A modell bevezetése óta Ádámmal kétszeres lendülettel írjuk a híreket, és számolunk be nektek a legújabb fejlesztésekről, most azonban eljött az ideje annak, hogy tovább lépjünk, és egyetlen zászló alatt felsorakozva meneteljünk tovább az úton.

A Pakli ötlete valahol az Appleblog, az Addict blog és a Plastik közti légüres térben fogalmazódott meg, mi csak kirántottuk onnan nagy kompetenciával. Lényege egy olyan hirdetési modell, aminek hála a hirdető széles olvasóközönséget ér el kedvezményes árakon. A három blog együtt heti 72 ezer oldalletöltést generál, de mindegyik kincs, drágakő, rubint: az elhelyezett reklámok nem terméketlen talajra szórt magok, mert az olvasóközönség jól körülhatárolható, tehetős, a divatos termékek iránt élénken érdeklődő fiatalokból áll.

Ennek ellenére áraink nemcsak a piaci árnál alacsonyabbak, de a blogokon külön-külön megrendelt hirdetési ajánlatnál is kedvezőbb feltételeket kínálunk, mondhatni már-már esztelenül kedvező árakon.

A zászlót a magasba emeltük, közösen menetelünk tovább. Amennyiben kíváncsi Magyarországon egyedülálló konstrukciónkra, kattintson ide a részletekért, és ismerje meg a kedvező árú, nagy hatékonyságú hirdetések világát! Kerüljön Pakliba!