Oké, szeretem én az iPhone-t, mert jó telefon, a Legjobb a Földön, a Világon, az egész Univerzumban, beleértve az összes párhuzamos dimenziót és a Nagy Bumm előtti szingularitást, egy Koh-i-Noor, egy Bocuse d'Or, egy Cote d'Azur, de életemben most először legszívesebben falhoz basznám, amiért nem tudok vele mms-t fogadni.

Persze a 3.0-ás szoftverrel már majd lehet, de az nyáron jön csak ki, én meg ma akarom használni a szolgáltatást. Most. Pillanatokon belül.

Egyébként kép helyett kaptam egy remek figyelmeztető sms-t, hogy a küldeményt meg tudom nézni a Pannon Studióban is, ahol a következő szöveg fogadott:

Ugye ti is átérzitek, hogy adott körülmények közt engem mennyire érdekel az ország legmodernebb irodaháza, ezzel párhuzamosan pedig fejtsük már meg, hogy a szolgáltatás minőségének "csökkenése" lefedi-e annak megszűntét is?

Most mi legyen, frissítgessek? Vagy vegyek egy mms-képes mobilt? Vagy próbáljam meg asztrálsíkon elképzelni a küldeményt?

Update: az állandó refreshnek hála törekvésemet siker koronázta!