Én viszont megvettem azt a sajtburgert a Mom parkban, hogy bebizonyítsam, igenis jelentős alakváltozáson megy át a gyorséttermi kaja nemhogy egy hét, hanem akár egy nap alatt is. Csak annyi a dolgunk, hogy ne a zsebünkbe, hanem a szánkba rakjuk.

Utána lesétáltam a földszintre, és megnéztem, hogy állnak a dolgok T-10 óra környékén. Jelentem: nyugi van az iPhone startjának epicentrumában. Sem a T-Mobile, sem az Apple-bolt előtt nincsenek sorok, csak néhány bámészkodó akad a környéken: sima vásárlók. Ezzel még nem kerülünk be a híradásokba.

Az viszont tisztán látszik, hogy a T komoly show-val készül, és nemcsak arra gondolok, hogy Till Attila lesz az esemény levezénylője, hanem hogy jelentős készülődés van a környéken.

A bolt mellett a Csörsz utcát például egy vastag kábelköteg vágja ketté, ami miatt szinte állóra kell lassulniuk az autóknak. A kábelek a Mom előtt felállított színpadig vezetnek, lesz magenta színű szőnyeg, logók, plakátok, ingyen rákos szendvicsek a celebeknek, minden.

Csak sor nincs még.