Egyszer már megmondtam, nem lesz ennek jó vége, de nem hallgatnak rám Cupertinóban. Odáig fajult a MobileMe-ügy, hogy miután nem tudták határidőre elindítani a webes felületet, és az előfizetők számláján tévesen zároltak összegeket, legutóbb már a szerverek is beadták az unalmast. Az előfizetők egy százalékának elérhetetlenné vált a Mail, és mint később kiderült, az Apple-nél sem voltak biztosak benne, hogy ezek az emberek valaha is viszontláthatják leveleiket.

Gondolom Steve Jobs szemei vérben forogtak, miközben megkérte a szolgáltatásért felelős emberét, rendszeresen tudassa az előfizetőkkel, hogyan állnak a dologgal. Tegnap már azt jelentették, hogy sikerült rendbetenni a szolgáltatást, de a fórumokon még mindig sokan panaszkodnak elveszett levelekről, a levelező rendszer lassúságáról vagy éppen elérhetetlenségéről.

Nem meglepő, hogy folyton olyan cikkekbe ütközöm különböző fórumokon, hogy a sorozatos hibáival az Apple már könnyen összehasonlítható a Microsofttal - már a régi MS-sel, amikor a redmondiak is ebbe a növekedési szakaszba léptek. Én nem lennék ilyen szigorú, csak indítsák már el rendesen ezt a nyüves MobileMe-t, és könyveljük el ezt az egészet egy szimplán katasztrofális indulásnak.