Nem vagyok nagy gamer, régebben persze én is órákig bírtam ülni a monitor előtt (voltak baráti kapcsolataim, amik szinte csak erről szóltak), és egy jobban sikerült Super Mario vagy száguldozós program a mai napig le tud kötni, de amit igazán várok, az a Spóra. A programot a Sims-sorozat atyja, Will Wright álmodta meg, és ha az eredeti terveknek csak a tizede valósul meg, akkor is minden idők egyik legfantasztikusabb játéka kerül piacra. Most már pontos dátum is van, az Electronic Arts szerint szeptember hetedikén jelenik meg a játék (ez vasárnapra esik, szóval nyolcadikától vegyünk ki szabadságot), igen, Macre is, meg persze pc-re, Nintendo DS-re, és telefonokra, bár ezt utóbbit nem tudom, hogyan oldják majd meg.



A Spóra ugyanis elképesztően összetett lesz, ahol a játékos szinte isten: az élet kialakulásától óriási civilizációk kiépítéséig terelgethetjük a fajok sorsát, bármilyen apró változtatás a kezdeti szakaszban óriási kihatással lesz a végeredményre. Elvileg teljes szabadságot kapunk, szóval ha az elején jó helyre álmodjuk meg a teremtmény nemi szervét, vicces arcú lények fogják irányítani a galaxist.